loading...
کاج موزیک
الکس بازدید : 48 جمعه 09 آبان 1399 نظرات (0)

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی

یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی ، انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری مراسم است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب تالار یا باغ عروسی ، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.

موقعیت و دسترسی شهری
تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب تالار عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی
سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی ها و رومیزی ها
در هنگام انتخاب تالار یا باغ عروسی ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

میز شام عروس و داماد
معمولا تالار های پذیرایی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و ... تزئین می کنند. برخی از تالارها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید ، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات
سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها ، رختکن های زنانه و ... نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht

الکس بازدید : 217 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

تفریحات کیش کیش از آن دسته مقاصد گردشگری است که از تفریح کردن در آن خسته نمی شوید. این جزیره برای هر روز سفر شما برنامه مشخصی دارد. از بهترین رستوران ها و مراکز خرید تا متفاوت ترین و خاص ترین تفریحاتی که می توانید تجربه کنید. با ما همراه باشید تا تعدادی از منحصر به فرد تفریحات کیش را به شما معرفی کنیم. اسکوتر زیردریایی این تجربه دوست داشتنی درست همانند اسکوتر های زمینی است با این تفاوت کپسول اکسیژن نیز در اختیار شما قرار می گیرد. اسکوتر زیر دریایی با توجه سهولت در استفاده می تواند تجربه غواصی را در اختیار همه افراد بالای 12 سال بگذارد و هیچگونه نیازی به آشنایی با غواصی نیست. )Flyboardفلای بورد ( اگر قصد پرواز بر فراز اب های خلیج فرس را دارید و به دنبال هیجانی کم نظیر هستید حتما فلای بورد را امتحان کنید. فلای بورد جزو تازه ترین و گران ترین تفریحات کیش به حساب می آید که با این وجود ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. غواصی در کنار آب های نلیگون خلیج فارس بودن و غواصی نکردن در آن را می توان جزو اشتباهاتی دانست که هیچوقت خود را نخواهید بخشیید. برای غواصی کردن در خلیج فارس لازم نیست حتما غواصی بلد باشید، بلکه فقط کافیست مستقیم به یکی از سایت های غواصی جزیره و یا دفاتر خدمات توریستی مراجعه کنید. مربی های حرفه ای که در کنار شما قرار می گیرند کلیه راهنمایی ها و تجهیزات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. اسکی روی آب از دسته تفریحاتی که آدرنالین خون شما را بالا می برد می توان به اسکی روی اب اشاره کرد. اسکی روی آب یکی از لذت بخش ترین و در عین حال ایمن ترین تفریحات کیش است، به گونه ای که افراد از 3 سال به بالا می توانند از آن استفاده کرده و هیجان آن را تجربه کنند. جالب است این نکته را بدانید که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. اسکوتر برقی اگر به دنبال گشت و گذار در نوار ساحلی، تماشای غروب مادامی که نسیمی مرطوب صورتتان را نوازش می کند و یا کاری مشابه دوچرخه سواری ولی راحت تر هستید ما به شما اسکوتر برقی را توصیه می کنیم. این وسیله همانند موتور عمل می کند، با این تفاوت که با هر بار شارژ آن، چیزی در حدود یک ساعت (کمی بیشتر) می توانید با آن رانندگی کنید و لذت ببرید. حرف آخر... تفریحات کیش در اینجا به پایان نمی رسد و این جزیره می تواند باز هم شما را هیجان زده کند ولی خوب سعی کنید با توجه به سلیقه ای که دارید و هزینه ای که در نظر گرفته اید اقدام کنید. برای رزرو هتل در کیش میتوانید به سایت هتل یار مراجعه کنید

الکس بازدید : 155 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

کشاورزی و باغداری چه در وسعت بزرگ و چه در وسعت کوچک نیازمند داشتن ابزار خوب و کاربردی برای سهولت کار و پیشبرد کار باغبانی است. کشاورزی بدون داشتن ابزار بسیار سخت و در بعضی مواقع غیر ممکن است. ابزار‌ باغبانی که باید بخریم کدام است؟ آیا میدونید چه نوع ابزاری برای باغداری باید تهیه کرد؟ آیا میدونید کدام ابزار از مهمترین و ابزار اولیه برای شروع باغبانی به کار میروند؟ با کشتزار همراه باشین.

ابتدا نسبت به نوع کاربردی که برای کشاورزی دارید، نوع ابزار را مشخص کنید. ببینید کدام ابزار نیاز شما را برآورده میکند. هر باغ و یا هر کشت و کاری وسیله مخصوص خودش رو میخاد. پس این خیلی مهمه که شما قبل از خرید ابزار باغبانی، بدونید چه وسیله‌ای برای کشت و کاری که دارید نیاز است.

کج بیل: وسیله‌ای است برای خراش دادن و شکستن لایه‌های رویی خاک

کلوخ شکن: جهت خرد کردن کلوخه‌های سفت شده خاک و نرم کردن خاک

کلوخ شکن و کج بیل

انواع بیلچه‌ها: یکی از مهمترین ابزار‌های باغبانی به شمار میاد. کاربرد‌های زیادی داره که شامل: در کاشت انواع نهال و بذر، گلدان پر کردن، ایجاد سوراخ‌های کوچک در خاک، اهرم کردن برای بیرون آوردن گل از گلدان، مبارزه با علف‌های هرز و همچنین وسیله‌ای که کودکان شما عاشق بازی در باغچه با اون هستند.

بیلچه

شنکش‌ها و چنگگ‌ها: یکی دیگر از ابزار کاربردی هستند. جابجایی خاک، صاف کردن زمین، جمع کردن سنگ‌های درشت و ریز، زیرو رو کردن و تسطیح خاک، جمع کردن علف‌های هرز

شنکش و چنگگ

بیل: ابزاری بسیار کاربدی که در تمامی باغ‌ها استفاده میشه. برای حفر چاله، شخم زدن خاک، استفاده در هنگام آبیاری، کاشت نهال و درخت، جابجایی خاک و ... کاربرد دارد. همیشه یک بیل خوب و محکم با دسته خوب تهیه کنید.

بیل

برگ جمع کن و چهار شاخ: در پاییز با شروع خزان درختان و ریزش برگ‌ها استفاده میشه. وسیله ایست برای جمع کردن برگ‌ها و چمن‌های زده شده به وسیله چمن زن دستی.

چهار شاخ نیز برای جمع کردن کاه و کلش استفاده میشه

برگ جمع کن و چهار شاخ

قیچی و اره: قیچی‌ها یکی دیگر از مهمترین وسایل باغبانی هستند، انواع مختلفی دارند. شمشاد زن، شاخه زن، چمن زن، میوه چین و انواع قیچی هرس.

اره نیز برای جمع کردن هیزم، هرس درختان و ... کاربرد دارد.

منبع : fardanews

الکس بازدید : 55 یکشنبه 06 بهمن 1398 نظرات (1)

تایلند، بهترین مقصد برای تفریح و خوشگذرانی است چرا که این بهشت آسیایی توانسته با جاذبه ها و مناطق رنگارنگ خود به یک نقطه ویژه و منحصر به فرد برای سفر تبدیل شود و از این رو افراد بسیاری را دلباخته خود کند اما واقعا چرا این کشور زیبا به یک بهشت واقعی برای سفر تبدیل شده است؟

چرا به محض این که به فصل تابستان و بهار نزدیک می شویم همه افراد بلا استثنا این کشور آسیایی را برای سفر انتخاب می کنند و یا اصلا چرا تعطیلات بدون خرید بلیط تایلند لذت بخش نیست؟

همه ما تا به محض این که تعطیلات شروع می شود دوست داریم تفریح و خوش گذرانی را هم شروع کنیم از تک تک لحظات خود بهترین استفاده را ببریم و از آن جا که تا اسم تفریح و خوش گذرانی های تمام ناشدنی به میان می آید در ذهن همه ما تصاویر جزیره های تایلند نقش می بندد ترجیح می دهیم وقت و زمان خود را در این کشور توریستی سپری کنیم و از جاذبه های بی نظیر و منحصر به فرد این نقطه جذاب جهان چون خلیج فانگ نا ، جزایر سیمیلان ، معبد اژدها ، دریاچه ها و آبشارهای زیبا ، بازار شناور ، جزایر فی فی ، شهر کرابی ، کوهستان چانگ مای ، قصر تابستانی پادشاه ، معبد وات آرون و شهر همیشه دوست داشتنی و بسیار زیبا پاتایا با معبد های افسانه ای و راز آلودش نهایت لذت را ببریم .

اما همه جذابیت های تایلند تنها به جاذبه های بی نظیر و دوست داشتنی اش ختم نمی شود خیلی از ویژگی ها و موارد دست به دست هم داده اند تا امروزه ما بتوانیم این کشور را به عنوان یک نقطه ویژه برای سفر بشناسیم که البته از جمله این موارد می توان به رزرو و یا خریداری بلیط و تور تایلند در تمامی ایام سال حتی در فصل زمستان اشاره کرد؛ در واقع آب و هوا و شرایط اقلیمی این کشور سر سبز به گونه ای است که افراد می توانند در هر فصلی و در هر زمانی به این مقصد پر طرفدار توریستی سفر کنند و از تماشای جنگل و طبیعت بی نظیر آن غرق در شور و نشاط شوند اما باز هم جالب است بدانید که عوامل بسیاری سبب شده تا ما به سمت این نقطه طلایی آسیایی سفر کنیم و آن را یکی از بهترین مقصد ها برای مسافرت رفتن در کل جهان بدانیم.

عاملی که توانسته مراحل دریافت ویزا و روادید تایلند را برای ما ایرانی ها به یک امر جذاب و شیرین تبدیل کند ، همان طور که می دانید گردشگران ایرانی برای ورود به مرزهای تایلند نیاز به ارائه ویزا دارند و متاسفانه نمی توانند مانند مالزی با یک گذرنامه معتبر به این کشور سفر کنند اما باز هم این امر نتوانسته برای ما ایرانی ها به یک سد برای سفر تبدیل شود و ما باز هم با اشتیاق مراحل ویزا این کشور را پشت سر می گذاریم .

همان طور که گفته شد آب وهوای تایلند شرایطی را مهیا کرده تا تمامی افراد از هر نقطه این جهان حتی از کشورهایی چون دبی و چین به این شهر سفر کنند و خواستار آن باشند تا بتوانند از منظره های زیبا و بی همتا آن نهایت لذت را ببرند ، در واقع باید گفت آب و هوای این کشور نقطه ای قوت این سرزمین طلایی است و همین امر هم سبب شده تا امروزه ما بتوانیم در این کشور شاهد بهترین و تماشایی ترین جاذبه ها چون جزیره و سواحل رویایی با شن های طلایی باشیم و البته نکته جالب توجه در مورد آب و هوای تایلند دو فصلی بودن آن است .

به بیان بهتر افراد علاقه مند با ورود به سرزمین زیبایی ها می توانند شاهد دو فصل تا حدودی خشک و فصلی پر بارش باشند که به طور قطع سفر در در هر کدام از این دو فصل جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت و همچنین بد نیست بدانید که با توجه به این امر می توان بهترین فصل سفر با تور تایلند را در ماه های اردیبهشت تا بهمن ماه دانست و در ضمن لازم است توجه داشته باشید که شرایط آب و هوایی ممکن است در شهرهای مختلف این بهشت واقعی متفاوت باشد به طور مثال با سفر به شهر پوکت با شرایط اقلیمی گرم و مرطوب روبرو خواهید شد که البته همین آب و هوا است که توانسته این شهر را در میان جزیره های رنگارنگ و زیبا قرار دهد و یا اگر علاقه مند سفر به پاتایا هستید باید بدانید که این شهر دارای آب و هوای مناسب تری نسبت به پوکت است ولی مرطوب تر از این شهر منحصر به فرد می باشد .

با تور تایلند به بهشت گمشده سفر کنید

تور تایلند

یکی دیگر از عواملی که توانسته تور تایلند را برای سفر به یک مقصد عالی تبدیل کند و افراد علاقه مند را برای خرید و یا رزرو بلیط های آن به سمت آژانس های هواپیمایی مختلف بکشاند جاذبه ها و مکان های تفریحی متعدد این سرزمین است ، در این کشور به هر آن چیزی که برای یک تفریج به یاد ماندنی و سراسر لذت نیاز داشته باشید خواهید رسید شما در این جا می توانید سواحل ، جنگل ، دریا ، مسیر و دشت های سرسبز ، معبد های گوناگون، تفریحات آبی مهیج ، بهترین هتل ها ، مهیج ترین مراکز تفریحی را در کنار یکدیگر ببینید و البته توجه داشته باشید که در هر شهری با یک نوعی از این موارد روبرو خواهید شد.

پس حتما قبل از سفر شهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا بتوانید تور متناسب با آن را از آژانس های مسافرتی تهیه و خریداری نمایید که البته انتخاب مناسب خود این آژانس ها نیز می توانند تاثیر بسیار چشمگیری در میزان تفریح و لذت بردن از این سفر داشته باشد و به طور قطع بهترین و مطلوب ترین آژانسی که می توانید تور تایلند را از آن تهیه و یا رزرو کنید آژانس مسافرتی سلام پرواز خواهد بود و دلیل این پیشنهاد هم کاملا مشخص است ابتدا این که این آژانس توانسته از سابقه ای بسیار طولانی و صد در صد درخشان در برگزاری تور تایلند برخوردار شود و همچنین امکانات بی نظیری چون تور لیدر یا راهنما فارسی زبان که مسلط به زبان انگلیسی است.

امکان انتخاب هتل مورد نظر خارج از پکیج ها ، سفر با ایرلاین مورد علاقه ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری رایگان و خیلی از موارد دیگر را با تور خود همراه کرده است و البته از همه مهم تر این که هزینه و میزان قیمت های تورهای آژانس هواپیمایی سلام پرواز به نسبت سایر آژانس های دیگر بسیار ارزان و پایین تر است و در صمن خوب است بدانید که می توانید با رزرو تور تایلند سلام پرواز و یا حتی تورهای دیگر این آژانس مانند تور پوکت ، تور پاتایا ، تور سامویی و تور بانکوک و تور ترکیبی تایلند در هر شهری که یه آن علاقه دارید اقامت کنید و البته بد نیست بدانید که برای اطلاع بیشتر از قیمت و هزینه تورهای ذکر شده و یا شرایط تورهای پر طرفدار دیگر می توانید به وب سایت آژانس سلام پرواز به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنید و خود به کلی از ویژگی های و محاسن این آژانس پی ببرید.

تور تایلند

جالب است بدانید هنگامی که تور تایلند سلام پرواز را انتخاب می کنید می توانید با پرواز ماهان به مرکز سیاسی و اقتصادی این کشور یعنی شهر بانکوک وارد شوید و از این شهر جذاب که توانسته در سال 2016 لقب پر بازدید ترین شهر جهان را به خود اختصاص دهد و به عنوان شهر فرشته ها نیز شناخته می شود دیدن کنید و البته یک خبر خوش برای افراد علاقه مند به گشت و گذار در بین فروشگاه های عالی و بی عیب و نقص و خرید کردن از این فروشگاه ها این است که این شهر توانسته برندها و محصولات بین المللی و معروف جهانی را در مراکز خرید لوکس و مجلل خود جای دهد و به یک بهشت واقعی برای عاشقان خرید تبدیل شود.

هنگامی که افراد به مرکز شهر بانکوک قدم می گذارند و در خیابان های شلوغ آن قرار می گیرند می توانند علاوه بر مشاهده آسمان خراش های گوناگون و جاذبه های مدرن فراوان و یا رستوارن های خیابانی و بین المللی لوکس بسیار مراکز خرید بسیار متعدد چون مرکز خرید سیامپاراگون و یا مرکز خرید سنترال ورد را نیز مشاهده کنند و یا در صورت تمایل می توانند به بازارهای محلی هم سری بزنند چرا که در این بازارها به هر آنچه که نیاز دداشته باشید اعم از لباس و میوه خواهید رسید و تمامی این ها را می توانید به صورت یکجا و در کنار هم مشاهده کنید و البته جالب است بدانید که در این بازارهای محلی و روزانه نیز گل هم به فروش می رسد.

اما ارگ از خرید کردن و دیدن مد و فشن روز جهان خسته شدید می توانید به شهر پوکت سفر کنید چرا که در این جا دیگر خبر از مراکز خرید لوکس و آپارتمان های مجهز نیست بلکه در آن می توانید با قایق به دل جزیره های متعدد آن سفر کنید و یا بر روی تخت های ساحلی آن کمی استراحت کنید و از همه مهم تر به سراغ رستوران های آن بروید و از طعم بهترین و لذیذ ترین غذا بهره مند شوید و خلاصه می توان گفت در این کشور همه چیز برای یک تفریح عالی و بی عیب و نقص مهیا است پس بی درنگ این تور را انتخاب کنید .

و در نهایت می توان گفت به طور قطع شما گردشگران و افراد علاقه مند به سفر های حارجی می توانید ارزان ترین تورهای خارجی را از آژانس مسافرتی سلام پرواز دریافت کنید چرا که این آژانس توانسته تورهای محتلفی را با هتل هابی متنو به افراد علاقه مند ارائه کند و البته نا گفته نماند که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست قیمت های تورهای خارجی از جمله تور ارزان گرجستان سلام پرواز با شماره 22221500 تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان متخصص و حرفه ای سلام پرواز چه در زمینه نحوه دریافت ویزا و چه در زمینه تور ارزان بهره ببرید و تور مورد علاقه خود را رزرو و یا خریداری کنید .

الکس بازدید : 159 جمعه 04 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید ملک ترکیه

 

به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟

یکی از جذاب ترین مکان ها گردشگری دنیا ترکیه است. بسیاری از ما ایرانی ها نیز ترکیه را مقصد سفرهای تفریحی خود انتخاب می کنیم. در این مطلب می خواهیم ببینیم که چرا ترکیه مقصد بسیار خوبی برای سفر ماست، در سفر به ترکیه باید به چه نکاتی دقت کنیم و کدام شهرهای ترکیه با توجه به علایق ما مقصد بهتری برای سفر هستند. با چیدانه در این سفر همراه شوید.


چرا ترکیه؟
* کشور نزدیک و همسایه است و نیاز به ویزا ندارد.


* طور کلی هزینه ها در ترکیه پایین است و هتل های لوکس ۵ ستاره، تفریحات سنتی، حمام ترکی و غذاهای عالی با قیمت های مناسب در دسترس هستند. خرید کردن در ترکیه به دلیل قیمت های مناسب بسیار لذت بخش است.


*غذای عالی ترکی مثل کباب ها، باقلوا و ... با قیمت های مناسب یکی از جذابیت های سفر ترکیه است.


*  از تفریحات ساحلی و مکان های تاریخی استانبول ترکیه برخوردار است.


* سالیانه کنسرت های زیادی در ترکیه برگزار می شود.

به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟
ازمیر در ترکیه 

مکان های تفریحی و صنعتی کشور ترکیه,مکان های تاریخی استانبول ترکیه,عکس از مکان های دیدنی ترکیه

سالیانه کنسرت های زیادی در ترکیه برگزار می شود


 ازمیر با پیاده روهای سنگ فرش شده که در امتداد آن کافه های کوچک که میز و صندلی هایشان را بیرون چیده اند یکی از جذاب ترین مکان ها گردشگری  ترکیه است. خیابان هایی که کرانه های ساحلی دریای اژه رادنبال می کنند بسیار زیبا هستند.یکی از مکان های تفریحی و صنعتی کشور ترکیه ازمیر می باشد، شهری سرزنده وبسیار زیبا بوده در مدت جشنواره بین المللی هنر( ژوئن و جولای ) و نمایشگاه بین المللی ( آگوست و سپتامبر )، بازدید کنندگان زیادی دارد. همچنین پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید از خدمات سایت پیله استفاده کنید..

  سفر به ترکیه,ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه مکان های تفریحی و صنعتی کشور ترکیه ازمیر می باشد


در ازمیر می توانید خرید نسبتا خوبی داشته باشید، به پارک های زیبای آن بروید، به تفریحات آبی بپردازید و به پارک آبی ازمیر بروید، به پیست اسکی بروید، در کافه ها بنشینید و چیزی بخورید و گپ بزنید، از برنامه های ساز و آواز ساحلی که شب ها برگزار می شود لذت ببرید، میدان کناک، کلیسای افسوس، قلعه کادفه کاله ازمیر،  مسجد حیصار ازمیر را ببینید، از محله یهودی ها و از آسانسور آن دیدن کنید.

بودروم ترکیه

مکان های دیدنی ترکیه,عکس مکان های دیدنی ترکیه,جذاب ترین مکان ها گردشگری ترکیهاز دیگر مکان های دیدنی ترکیه بودروم است


 بودروم ترکیه یک مکان رویایی برای تعطیلات است. خانه های سفید رنگ ردیف شده در کناره های دو بندر ، گنبدها و کوچه های تنگ منتهی به دریا با کشتی های تفریحی که شهرت جهانی یافته اند. بودروم دارای جاذبه های توریستی، سواحل زیبا، آب و هوای فوق العاده و اماکن تاریخی و زیبایی طبیعی ترکیه است.

منبع

الکس بازدید : 138 جمعه 27 دی 1398 نظرات (0)

بهترین جاروبرقی 2020 چیست؟

در اینجا بهترین جاروبرقی و بهترین مارک جاروبرقی را به شما معرفی خواهیم کرد که توانسته جایگاه اول بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد.


شرکت بوش امسال نیز توانست جایگاه اول را به عنوان بهترین جاروبرقی سال را از آن خود کند شرکت بوش که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود به عنوان بهترین مارک جاروبرقی نیز در دنیا شناخته می شود از همین رو هر ساله بسیاری از مدل های مختلف جاروبرقی بوش در صدر پرفروش ترین و بهترین مدل های سال قرار می گیرند. و به جرئت می توانیم بگوییم شرکت بوش قسمت بزرگی از این بازار را در سرار دنیا از آن خود کرده است در اینجا ما قصد داریم بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی شرکت بوش را به شما معرفی کنیم که در چند سال پیاپی توانسته جایگاه اول مربوط به بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد در سال 2020 نیز این مدل توانسته همچنان جایگاه خود را حفظ کند و احتمالا تا پایان سال نیز جایگاه خود را نگه خواهد داشت چراکه تا الان هیچ یک از برندهای مطرح دنیا نتوانسته اند مدلی را برای رقابت با این مدل به بازار ارائه کنند، در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل بپردازیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جایگاه اولین و بهترین جاروبرقی بوش متعلق به BGL8PRO5 می باشد که در بالاترین سری بوش یعنی Home Professional قرار گرفته این جاروبرقی بدون شک بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی در دنیا محسول می شود این مدل دارای بدنه ای با رنگ تیتانیوم ضد خش است که در کشور آلمان تولید می شود؛ شرکت بوش از یک موتور کمپرسور 1800 وات در این مدل استفاده کرده است که قدرت مکش آن معادل یک جاروبرقی 3000 وات می باشد توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی در مکش گرد و غبار داشته باشند و مصرف انرژی در موتورهای کمپرسور بسیار پایین تر از موتورهای معمولی می باشد به طوری که این جاروبرقی توانسته برچسب انرژی A را به خود اختصاص دهد، با توجه به قدرت مکش بسیار بالای آن و مقایسه آن حتی با بهترین برندهای موجود مصرف بسیار پایینی دارد، اما مزیت دیگر موتورهای Compressor این است که داغ نمی کند به همین دلیل در متراژهای بالا به موتور جاروبرقی فشار نخواهد آمد اما علاوه بر تمام این موارد موتورهای کمپرسور صدای بسیار پایینی دارند که استفاده از این موتور در بدنه سوپرسایلنت  جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5باعث شده حتی زمانی که قدرت مکش آن را در بالاترین سطح خود قرار می گیرد صدای آن تنها به 74 دسی بل می رسد، شما هیچ مدلی را در هیچ برندی با این قدرت مکش نمی توانید با این میزان صدا پیدا کنید و هر چه بیشتر به مشخصات این مدل دقت کنید بیشتر متوجه خواهید شد که چطور این مدل توانسته جایگاه اول را در لیست بهترین جاروبرقی از آن خود کند. در ادامه اگر تمایل داشته باشید می توانید قیمت و مشخصات فنی این محصول را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده کنید کافیست بر روی جاروبرقی بوش کلیک کنید.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای وزنی معادل 7.7 کیلوگرم می باشد که شاید از نظر بسیاری از خانم ها یک جاروبرقی سنگین محسوب شود اما توجه داشته باشید که بهترین جاروبرقی ها وزنی در همین حدود دارند، توجه داشته باشید که وزن جاروبرقی ملاک درستی برای انتخاب محسوب نمی شود آن چیزی که شما باید در زمان خرید جاروبرقی به آن دقت کنید وجود چرخ های می باشد که بتواند به راحتی بروی هر سطحی حرکت کند، به یاد داشته باشید که شما زمان نظافت هیچ گاه جاروبرقی را از روی زمین بلند نمی کنید چراکه معمولا آن را به دنبال خود می کشید، بهترین جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 نیز دارای 4 چرخ می باشد که جنس آن از فلز بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد به این معنی که در زمان جارو کردن جاروبرقی شما می تواند دور خود بچرخد و این موضوع می تواند قدرت مانور شما را بالا برده از طرف دیگر داشتن چرخ های فلزی  در ایم مدل این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و هیچ گاه نخواهد شکست چرخ های این جاروبرقی به قدری روان است که می تواند بر روی هر سطحی به راحتی حرکت می کند به همین دلیل شما هیچ گاه وزن جاروبرقی را متوجه نخواهید شد از طرف دیگر این جاروبرقی دارای یک خورطومی از جنس کنف دارد که هیچ گاه پاره نمی شود پس لازم نیست نگران پاره شدن آن باشید و حتی لازم نیست نگران برخورد آن با وسایل منزل خود باشید چراکه شرکت بوش از یک گارد محافظ دور بدنه این جاروبرقی استفاده کرده که جنس آن از پلاسیک فشرده اما نرم است که به این محافظ Air Bumper گفته می شود که باعث می شود زمان برخورد جاروبرقی با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را به خود جذب کرده و از آسیب رسیدن به جاروبرقی و وسایل منزل شما جلوگیری می کند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جاروبرقی برای منزل خود را دارید حتما راهنمای خرید جاروبرقی را مطالعه نمایید چراکه این مقاله می تواند کمک زیادی به شما برای انتخاب بهتر کند.

تکنولوژی های بکار رفته در بهترین جاروبرقی بوش

توجه داشته باشید که جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای فیلتر هپا HEPA می باشد این فیلتر که قابلیت شستشو نیز دارد در قسمت خروجی هوای جاروبرقی قرار می گیرد که می تواند هوای خروجی از جاروبرقی را تسویه کرده و گردوغبار موجود را تا 99.99 درصد فیلتر کند و و از انتشار غبار در هوا جلوگیری کند توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود فیلتر هپا گردوغبار بسیار ریز در هوا پخش می شود که شاید با چشم دیده نشود اما اگر نور خورشید در خانه افتاده باشد شما می توانید این غبار را در هوا ببینید که ایم کوضوع می تواند می تواند در بلند مدت باعث بروز آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد گردد پس دقت کنید اگر فردی در منزل شما است که از بیماری آسم و الرژی های تنفسی رنج می برد حتما مدلی را تهیه نمایید که دارای فیلتر هپا باشد. اما در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای سلامتی خود و محافظت از موتور جاروبرقی خود از کیسه های 5 لایه اصل استفاده کنید و بعد از تعویض 4 کیسه حتما فیلتر موتور را عوض کنید که در پشت پاکت قرار می گیرد و فیلتر هپا را که روی جاروبرقی قرار دارد را نیز در فضای باز خوب تکان دهید و گردو خاک آن را بگیرد و بهتر است تنها سالی یک بار فیلتر آن را بشورید و تا کاملا خشک نشده آن را سرجای خود قرار ندهید توجه به همین چند نکته علاوه بر اینکه می تواند به سلامتی شما کمک کند بلکه به بالا بردن عمر مفید جاروبرقی نیز می افزایید.

تکنولوژی Profi Accessories در بالاترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Profi Accessories در جاروبرقی بوش  مدل BGL8PRO5IR به لوازم جانبی همراه آن گفته می شود که به لطف سری های مختلف راحتی و کیفیت نظافت را چندین برابر می کند، سری های مختلف در این جاروبرقی بوش داخل یک کیف قرار داشته که شامل یک برس برای اثاثیه مبلمان، سری مخصوص پرده و  یک سری  باریک است که به شما امکان می دهد درزها و قسمت هایی که دسترسی برای شما وجود ندارد را به راحتی نظافت کنید، در کنار سری های مختلف 4 کیسه جاروبرقی نیز قرار دارد.

تکنولوژی Silent Clean Premium در بهترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Silent Clean Premium مربوط به قفل های موجود بر روی سری های جاروبرقی می باشد که به شما امکان می دهد سری های مختلف جاروبرقی را بتوانید به آسانی باز و بسته کنید به طوری که بسیار نرم و بی صدا قفل می شود  بطوری که بعد از تعویض سری  کامل جا افتاده و بدون جا به جا شدن شما بتوانید کار نظافت را به طور بهینه انجام دهید.

جمع بندی بهترین جاروبرقی بوش آلمان مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 ساخت کشور آلمان با رنگ تیتانیوم ضدخش دارای قدرتمندترین موتور کمپرسور با قدرت 1800 وات می باشد که معادل یک جاروبرقی 3000 وات است که در بالاترین سطح صدای آن به 74 دسی بل می رسد اما وزن این جاروبرقی بوش که 7.7 کیلوگرم می باشد دارای 4 چرخ فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که به راحتی می تواند بر روی هر سطحی حرکت کند و با داشتن لوله کنفی می تواند خیال شما آسوده باشد که با گشیدن جارو هیچ گاه پاره نمی شود از طرف دیگر وجود گارد  Air Bumperنیز می تواند زمان برخورد جارو با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را گرفته و از آسیب رسیدن به جارو و سایل شما جلوگیری می کند از دیگر ویژگی های بهترین جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می توانیم به فیلتر هپا، هشدار تعویض کیسه، سیستم Power Protect، لوله تلسکوپی، QuattroPower، SilentClean Premium اشاره کنیم که تمام این ها در کنار یکدیگر و قیمت بسیار مناسب توانسته آن را به یکی از بهترین مدل های جاروبرقی تبدیل کند و در صدر پرفروش ترین ها قرار گیرد اگر قصد خرید این جاروبرقی را برای منزل خود دارید می توانید آن را با بهترین قیمت به همراه گارانتی از فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: سیمرغ

الکس بازدید : 60 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

خرید کیف زنانه (Women’s Bags) به عنوان یک اکسسوری ضروری اجتناب‌ناپذیر است، زیرا مطمئناً هیچ خانمی بدون آن نمی‌تواند زندگی کند! بنابراین وقتی به این یقین رسیدیم که کیف کامل‌کننده استایل بانوان است، پس سریعاً سراغ خرید آن می‌رویم.

در هنگام خرید کیف زنانه معمولاً سه عامل مهم مورد بررسی قرار می‌گیرند:

  • مقدار بودجه پرداختی
  • مدل کیف و تناسب آن با فرم بدن و نوع پوشش (مانتو، لباس و موارد بیشتر)
  • کاربرد و موقعیت مورد استفاده (مهمانی، محیط کار و موارد دیگر)

بنابراین، با بررسی صحیح هر یک از این سه عامل، می‌توان به راحتی آرزوی داشتن یک کیف مناسب را برآورده کرد. با در نظر گرفتن سبک، رنگ، متریال، اندازه و موارد بیشتر، راهنمای خرید کیف زنانه نقطه شروعی برای کمک به شما است؛ با ما همراه باشید.

انواع کیف زنانه

کیف دستی: این کیف ابعادی کوچکی دارد، به‌طوری‌که می‌توان آن را دست گرفت و به راحتی حمل کرد. به دلیل اندازه کوچک، کیف دستی جهت حمل کارت اعتباری، کلید، پول و برخی لوازم آرایشی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی کیف دستی برای مهمانی و مجالس رسمی است و متناسب سِت کردن با «لباس شب» می‌باشد. همچنین کیف دستی ممکن است دارای بَند رودوشی نیز باشد.

[caption id="attachment_5981" align="aligncenter" width="500"]کیف زنانهکیف زنانه[/caption]

کیف دستی

کیف دسته‌دار: این کیف معمولاً اندازه‌ای متوسط یا بزرگ داشته و از طریق دسته‌قابل حمل است. به دلیل حجم زیاد، در داخل این کیف می‌توان انواع وسائل مختلف از کیف پول گرفته تا حتی کتاب نیز قرار داد. کاربرد اصلی این مدل کیف برای محیط‌های کاری و اداری، مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزانه است و با مانتو، پالتو و استایل اسپرت و مجلسی نیز سِت می‌باشد.

کیف دسته‌دار

کیف رودوشی: این کیف معمولاً اندازه‌ای متوسط و بزرگ داشته و به وسیله بَند قابل حمل است. این کیف خود به تنهایی به دو نوع: کیف رودوشی دانشگاهی و کیف رودوشی مجلسی تقسیم می‌شوند. مدل دانشگاهی همان‌طور که از نامش پیداست، جهت استفاده در محیط‌های آموزشی کاربرد دارد.

برندهای معتبر کیف زنانه

شنل (Chanel): برند فرانسوی شنل را همه به ویژه به خاطر کیف‌های فوق‌العاده نوآورانه و مجموعه ارزشمندی از طراحی لباس می‌شناسند. کیفیت و سبک کارهای شنل بیان کردنی نیست، بلکه تنها فقط باید محصولاتش را تجربه و استفاده کرد.

آنیما (Anima): برند ایتالیایی آنیما با تولید کیف‌های زنانه چرم و مطابق با آخرین سبک‌های طراحی، توانسته در مدتی کوتاه به عنوان یک برند نوظهور و پرطرفدار تبدیل شود. خرید کیف زنانه ارزان آنیما، در برگیرنده تمام ویژگی‌های مثبت یک کیف خوب است.

فندی (Fendi): این برند ایتالیایی را بسیاری از زنان و دختران جوان به دلیل کیف‌های مدل «باگتی» می‌شناسند. طراحی مدرن و کاربردی در کنار دوام و طول عمر بالا، از فندی برندی همه کاره و مشهور ساخته است.

ریبل (Rebelle): برند ایتالیایی ریبل با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت و با به کارگیری از چرم طبیعی در ساخت کیف‌‎های زنانه، توانسته به یکی از بهترین برندهای حال حاضر جهان تبدیل شود. دیزاین متفاوت و کیفیت بالا، از جمله ویژگی‌های اصلی این برند می‌باشند.

لویی ویتون (Louis Vuitton): بافت و الگوی منحصر به فرد کیف های لویی ویتون، این برند فرانسوی را به بزرگ‌ترین تولید کننده کیف‌های زنانه و دخترونه در تمام جهان تبدیل کرده است. مطمئناً بسیاری از بانوان، در کُمد لباس خود حداقل یک مدل از کیف‌های لویی ویتون دارند.

کشیا (Keshia): برند ایتالیایی کشیا، کیف های خود را در شهر ونیز ایتالیا تولد می‌کند. با اینکه شهرت دیگر مارک های بزرگ صنعت مد را ندارد، ولی تولیداتش در دسته محصولات با کیفیت و زیبا قرار می‌گیرد.

گوچی (Gucci): کیف‌های این برند ایتالیایی به دلیل وجود نوار سبز و قرمز به خوبی از دیگر برندها متمایز است. سبک‌های بسیاری نوآورانه کلاسیک کیف‌های گوچی، دقیقاً مطابق بر استایل و نوع پوشش بانوان خوش سلیقه است.

نکات مهم در خرید کیف زنانه

ابعاد و اندازه کیف: دانستن اندازه مناسب کیف، اولین نکته‌ای است که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. اکثر کارشناسان مد پیشنهاد می‌کنند، ابعاد کیف را بر اساس توده بدن و نوع استفاده خود تعیین کنید. فقط به خاطر داشته باشید، اگر کیف به هر اندازه شیک و زیبا باشد، ولی فضای کافی برای قراردادن وسائل مورد نیازتان را دارا نباشد، وسیله‌ای کاربردی نخواهد بود.

برای بانوانی که قدی کوتاه دارند و به اصطلاح ریز جثه هستند، بهتر است کیف‌های کوچک را انتخاب کنند. به این دلیل است که انتخاب کیف‌های بزرگ باعث می‌شود کوچک‌تر به نظر برسند. از طرف دیگر، اگر قد بلند و اندامی باریک دارید، باید از خرید کیف زنانه کوچک خودداری کنید. انتخاب کیف بر اساس فرم بدن نیز می‌تواند به گزینش دقیق‌تر منجر شود.

شکل و مدل کیف: انتخاب بهترین شکل و مدل کیف یکی دیگر از اولویت‌های مهم قبل از خرید است. همیشه بخاطر داشته باشید که حمل یک کیف زنونه متناسب با شکل بدن شما، بهترین راه برای مطابقت با استایل موردنظرتان است. کیف‌های دخترونه اغلب مستطیل، مربع، بیضی و دایره‌ای شکل طراحی می‌‍شوند. انتخاب هر کدام به علاقه شخصی، سبک پوشش و فرم بدن شما بستگی دارد.

اطمینان حاصل کنید که انتخاب کیف برعکس شکل بدن‌تان باشد، اگر باریک اندام و قد بلند هستید، کیف گِرد انتخاب بهتری است، اگر کوتاه قامت و کمی تپل هستید! کیف مستطیل شکل، ظاهر شما را فوق‌العاده زیباتر می‌کند. همچنین با مانتوی کوتاه بهتر است از کیف مدل دسته‌دار و یا کیفی که بَند کوتاهی دارد استفاده کنید. برعکس، اگر مانتوی بلند به تن دارید، از کیفی با بَند بلند استفاده کنید.

انتخاب رنگ کیف: بعد از انتخاب اندازه و شکل، اکنون زمان آن رسیده است که رنگ کیف را انتخاب کنید. تطابق رنگ کیف با لباس و کفش، روشی ایده‌آل برای ایجاد هارمونی رنگی است. در خرید کیف زنانه سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که بیشتر با رنگ مانتو و یا کفش شما مطابقت داشته باشد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی (مشکی، خاکستری، نوک مدادی و موارد بیشتر) استفاده کنید، زیرا گزینه‌های رایج‌تری هستند.

مشکی رنگی خنثی است، بنابراین هرگز نمی‌توانید در انتخاب آن اشتباه کنید، زیرا با هر نوع رنگ مانتو و لباسی هماهنگ بوده و همیشه مطابق بر مُد روز است. همچنین، می‌توانید از رنگ‌های مکمل نیز استفاده کنید، برای مثال اگر مانتوی شما آبی یا سرمه‌ای بود، رنگ کیف را می‌توانید نارنجی انتخاب کنید. با این حال، امروزه انتخاب رنگ کیف دارای قانون و قواعد خاصی نیست و بیشتر به علاقه شخص باز می‌گردد.

کاربرد و موقعیت استفاده از کیف: و در آخر، مهم است که بدانید هدف استفاده از کیف چیست؟ برای این موضوع، باید نکاتی را در مورد کارکردهای مختلف کیف در نظر بگیرید، زیرا هر مناسبت، مکان و فصلی، کاربردی متفاوت از کیف را می‌طلبد. در کنار اینکه کیف باید مطابق بر نوع پوشش و فرم باشد، موقعیت استفاده نیز مهم است.

[caption id="attachment_5984" align="aligncenter" width="350"]کیف لوازم آرایش دخترانهکیف لوازم آرایش دخترانه[/caption]

جهت حضور در مجالس رسمی (برای مثال، عروسی) که نیاز به پوشیدن لباس شب دارید، کیف دستی و یا کیف دسته‌دار می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. برای مهمانی‌های خودمانی، محیط‌های کاری و اداری، کیف دسته‌دار و رودوشی را خریداری کنید. به‌طورکلی، کیف مجلسی زنانه ظاهری بسیار لوکس و رسمی دارد، و کیف‌های فانتزی نیز ظاهری اسپرت و مناسب استایل کژوال (معمول و روزمره) هستند.

متریال و جنس کیف: یقیماً خرید کیف زنانه چرم، انتخابی بی‌مانند است، زیرا در کنار کیفیت و دوام بالا، چرم ظاهری لاکچری داشته و شخصیتی جذاب به فرد می‌بخشد. چرم طبیعی بهترین متریال ممکن است، ولی قیمت بیشتری از دیگر مواد ساخت کیف دارد. انتخاب جیر یا مخمل و یا پارچه نیز گزینه‌های دیگر هستند که به علاقه و مقدار بودجه پرداختی فرد بستگی دارد. در این میان، چرم صنعتی (مصنوعی) گزینه‌ای ارزان‌تر است.

امروزه به دلیل پیشرفت‌های روز افزون در فناوری ساخت چرم صنعتی، این نوع چرم در بهترین کیفیت تولید می‌شود. به‌طوری‌که نسبت به چرم طبیعی تفاوت فیزیکی ظاهری آشکاری ندارد، حتی برخی از معایب چرم طبیعی مانند وزن زیاد را نیز بر طرف کرده است. با این حال، انتخاب اول بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه و خوش‌پوش، هنوز هم چرم طبیعی است.

در زمان خرید کیف لوازم آرایش دخترانه به تعداد زیپ داخلی و خارجی، نوع باز و بسته کردن کیف (زیپی یا دکمه‌ای)، اندازه بَند و وزن کیف نیز توجه کنید.

فروشگاه‌های معتبر کیف دوشی زنانه

اکنون می‌توانید از گشت و گزار در برخی بوتیک‌های فروش کیف زنونه لذت ببرید، زیرا حالا به درستی می‌دانید که چه کیفی می‌خواهید. اما در این هنگام، پرسش اساسی این است که: «از کجا برای خرید کیف زنانه اقدام کنم؟» برای پاسخ باید بگوییم :«دو راه بیشتر ندارید، یک: خرید حضوری، دو: خرید اینترنتی.»

اگر به خرید فیزیکی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید به صورت حضوری محصول مورد نظر را بررسی کنید، به مغازه‌های سطح شهر سَر بزنید. برای این مورد می‌توانید به بازار بزرگ تهران، خیابان جمهوری باغ سپه‌سالار، میدان بهارستان و مراکز خرید کوروش، پالادیوم، تیراژه و موارد دیگر رجوع کنید.

اهمیت کیف زنانه باکیفیت

از آنجایی که بیشتر خانم‌های جوان بدون آنکه به ویژگی‌ها و کاربردهای کیف توجه داشته باشند، همیشه به مدل و طراحی کیف نگاه می‌اندازند. این یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که اغلب مرتکب می‌شوند، آن‌ها به جای خرید کیف مناسب که با شکل بدن و بسیاری موارد دیگر که در بالا بیان شد مطابقت داشته باشد، مارک، مدل و سبک طراح کیف‌ها را دنبال می‌کنند تا با داغ‌ترین روند مُد همگام شوند.

همه ما می‌دانیم که مدل‌های گوناگون کیف‌های زنانه، به ویژه آن‌هایی که سبک‌های فانتزی دارند، حتی اگر از نظر ویژگی‌های فیزیکی مناسب نباشند، خریدشان بسیار وسوسه‌کننده خواهند بود. اما این نگرش روشی ایده‌آل برای جلوه بخشیدن به لباس و استایل شما نیست.

به روز ماندن و پیروی از آخرین روندهای مُد فقط برای درخشش و زیبایی ظاهری شما کافی نیست. در این منبع همیشه به یاد داشته باشید که هر چیزی که می‌پوشید باید با فرم بدن‌تان و موقعیت استفاده در هماهنگی و تعادل باشد. خانم‌هایی که نه تنها علاقه‌مند به مد هستند، بلکه به ویژگی‌های مختلف کیف نیز توجه می‌کنند، می‌توانند راهنمای خرید کیف زنانه را هر زمان که نیاز داشتند از نو مطالعه کنند.

الکس بازدید : 209 جمعه 12 مهر 1398 نظرات (0)

لنت های اورگانیک، نیمه فلزی، کامل فلزی و سرامیکی از انواع لنت های موجود در بازار است که هر کدام ویژگی ها و نوع ساخت متفاوتی دارند و همچنین با توجه به سوالات زیاد شما درمورد لنت ترمز تیگران و .. در این گزارش می توانید انواع این لنت را بشناسید.

لنت‌های اورگانیک

برخی لنت‌های ساخته شده برای ماشین‌ها از مواد آلی هستند، این نوع لنت‌ها با سایر اجزای ترمز همخوانی خوبی دارد و می‌توان از آن برای کارهای سبکی که ماشین‌ ها انجام می‌دهند، بهره برد. اما وقتی ماشین شما به یک تریلر و یا کاروان وصل باشد و در مسیرهای طولانی رفت و آمد داشته باشید، این ترمز نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر این‌ها در هنگام برخورد با آب، وقتی با این گونه لنت ترمز می‌کنید، توان کمی برای توقف ماشین دارند.

لنت‌های نیمه فلزی

بهتر است این گونه لنت‌ها را نیمه فلزی بنامیم، چرا که در آن از یک کامپوزیتی از فلزات نرم برای اصطحکاک تعبیه شده است که قدرت ترمز کردن را افزایش می‌دهد. با این وجود، روتورها یا درام‌ها این نوع لنت‌های نیمه فلزی کمی زودتر از لنت‌های اورگانیکی از بین می‌روند، اما در کل انتخاب خوبی است.

لنت‌های به طور کامل فلزی

این نوع ترمز از کیفیت و بهره‌ وری بالایی برخوردار است، اما قیمت‌شان کمی گرانتر بوده و در ضمن روتور و درام‌ها در این نوع سیستم ترمز زودتر از لنت‌های نیمه فلزی نابود می‌شوند.

لنت ترمزهای سرامیکی

 این نوع لنت ترمز به مراتب گرانتر از سه نوع قبلی از لنت‌های ترمز است، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و نیز مدت زمان گارانتی این گونه لنت‌ها نیز بیشتر است. از نقطه ضعف‌های لنت‌های سرامیکی این است که آن‌ها در دمای بالا کارایی خوبی دارند و این مورد بیشتر برای ماشین‌های پرتحرک مسابقه‌ای خوب است. همچنین این ترمزها وقتی سرد و یا مرطوب باشند، اصلا کارایی خوبی ندارند و ترمز ضعیفی را ارائه می‌دهند.

الکس بازدید : 224 یکشنبه 31 شهریور 1398 نظرات (0)

با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش¬ها و معاملات تجاری، روش¬های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به¬وجود آمده که برای کاربران این فرصت را فراهم آورده که نه تنها در کشور خودشان، بلکه با سایر کشورهای دنیا معاملات تجاری و پرداخت پول داشته باشند. در واقع علاوه بر ظهور انواع ارزها و پول¬های دیجیتال مانند بیت کوین، راه¬های انتقال پول و انجام معاملات مالی نیز به همان نسبت تغییر کرده و در جهت افزایش سرعت، کارایی، امنیت و تعاملات بین¬المللی پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله منحصربفردترین سیستم¬های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانیاست که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است.

کسب‌وکار با پرفکت مانی

روش کار با پلتفرم ووچربه این صورت است که پس از اینکه کاربر از حساب شخصی پول دریافت کند، متناسب با پرداخت اولیه که حداقل 100 دلار است، سیستم پرفکت مانی به حساب شخص پاداشی اضافه می کند. پرفک مانی روشی منحصربفرد برای کاربران اینترنتی و کسانی است که کسب و کار اینترنتی دارند. در واقع، این اولین گام در شروع و استفاده از فرآیند ووچر است. استفاده از روش ووچرو سیستم پرفکت مانی بسیار آسان و کاربردی است؛ چرا که امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می¬دهد. به عنوان مثال، علاوه بر انتقال پول، می¬توان داد و ستدهای مختلفی مانند خرید بیت کوین، طلا و انواع ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو، خرید کالا، صدور و دریافت وام داخل سیستم و... را انجام داد.

مهم¬ترین ویژگی سیستم ووچرکه آن را به جایی قابل اطمینان برای مشتریانی با اهداف گوناگون تبدیل کرده این است که کاربران می¬توانند میزان سرمایه¬ای که دارند را به صورت حساب معادل به شکل انواع مختلفی مانند دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین در حساب خود داشته باشند. هم¬چنین کاربران می¬توانند حساب¬های متفاوتی مانند حساب معمولی، همکار و دارای حق بیمه در پرفکت مانیداشته باشند که به صورت شخصی و تجاری شناخته خواهند شد.

اگر با این توضیحات شما نیز به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی علاقه مند شدید، سایت سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. در این سایت خرید و فروش با امنیت بالا و به صورت خودکار می باشد تا کاربران با سرعت و رضایت بیشتری بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

چرا پرفکت مانی؟

سیستم پرفکت مانیقابلیت¬های بسیار قابل توجهی دارد زیرا امکان استفاده در بیش از 110 کشور با 22 زبان مختلف را به کاربران سراسر دنیا ارائه می¬دهد. از طرفی، اگرچه در این سیستم تمامی تراکنش¬های مالی با ارزهای معتبر دنیا انجام می¬شوند، محدودیت مشخصی در انتخاب پول قابل مبادله در آن وجود دارد. البته هزینه¬ی کارمزد بسیار پایین در این پلتفرم، که تنها 0.5 درصد است، و میزان بهره¬ی قابل قبول آن که حدود 4 درصد از تمام بودجه¬ی باقیمانده در حساب شخصی است، به محبوبیت آن میان کاربران افزوده است. لازم به ذکر است که برداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می¬گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش¬های آن غیرقابل برگشت هستند.

از جمله قابل توجه¬ترین ویژگی¬های پرفکت مانیاین است که به کاربران این فرصت را می¬دهد که به جای استفاده از روش انتقال پول به صورت وجه و از طریق ووچرز، از کدهای الکترونیکی در جهت انتقال وجه اقدام کنند زیرا استفاده از روش سرعت بسیار بالایی داشته و نیازی به گذراندن روش¬ها و تاییدیه¬های روش قبلی را ندارد. این روش که به ووچرالکترونیکی معروف است، تنها با داشتن حداقل مقدار مشخصی پول در حساب شخصی فعال می¬شود و تنها با پردازش تعدادی کد، معاملات قابل انجام هستند.

در واقع با استفاده از سیستم پرفکت مانیمی¬توان هرنوع ارزی را به ووچرالکترونیکی و یا برعکس تبدیل کرد و حتی بیت کوین نیز استخراج نمود. از طرفی، این سیستم، محدودیت خرید بیت کوین در حساب PayPal را نیز ندارد و به سرعت و سهولت انجام می¬شود. اگر شما نیز به دنبال سایت مناسبی برای خرید پرفکت مانی هستید که قیمت های رقابتی ارائه می دهد، باز هم سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

امنیت پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانیاز امنیت بالایی برخوردار است زیرا ورود به حساب کاربری با ارسال کد تاییدیه به تلفن همراه کاربر صورت می¬گیرد. هم¬چنین، برای انجام تمامی تراکنش¬ها و انتقال پول از رمز عبور مشخصی که به شخص داده شده، استفاده می¬شود. از طرفی امکان تبادل پول بدون پرداخت حق کمیسیون نیز با ارائه 6 حساب به سایت و انتقال از حساب فرعی به اصلی امکان¬پذیر است.

در واقع، این روش از امنیت بالایی برخوردار است و اعتبار آن دائمی می¬باشد و تنها با داشتن کد امنیتی مشخصی قابل دسترس در تمامی کشورهاست. از طرفی، امنیت حساب کاربری تا زمانی که اطلاعات شخصی افراد در اختیار سایرین قرار نگیرد کاملا تامین شده است و تنظیمات آن نیز به صورتی است که متناسب با نیاز هر شخص به آسانی قابل تغییر می¬باشد.

تبدیل به سایر ارزها

تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای رایج مانند دلار و یورو و یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، Payeer و یا ارزهای فیات دیجیتال آمریکا و اروپا به راحتی انجام می¬شود. لازم به ذکر است که انجام این عملیات در صرافی¬ها و با کمیسیون¬های 0.5 تا 4 درصد صورت می گیرد. سام اکسچنجر در این زمینه نیز کمترین کارمزد را دریافت می کند. با مراجعه به این سایت، پس از ثبتنام و احراز هویت می توانید قیمت های رقابتی و کمسیون اندک را خودتان مشاهده کنید.

نتیجه ¬گیری

با توجه به توضیحات ، به نظر می¬رسد استفاده از سایت سام اکسچنجر پیشنهاد مناسبی برای کابران باشد. زیرا این سایت به کاربران این امکان را می¬دهد تا با بهره¬گیری از تجربیات کارشناسان بسیار حرفه¬ای، گام بلندی در جهت تحقق اهداف و معاملات مالی خود بردارند. درواقع این سایت مکانی امن و پرسرعت برای خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است.. از طرفی، استفاده از این سیستم بر روی دستگاه¬های موبایل، نقش مهمی در تسهیل انجام معاملات با تعداد نامحدود ایفا می¬کند.

الکس بازدید : 45 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

معرفی 5 ریمل از بهترین ریمل های قیمت مناسب

پایه اصلی آرایش ریمل هست و جذابیت زیادی به چشم خواهد داد، مردها از طریق چشم‌ها شیفته طرف مقابلشان می‌شوند و در اولین برخورد چشمان یکدیگر را می‌بینیم. خوب چه‌بهتر که مژه‌های جذاب و زیباتری داشته باشیم.

1-ریمل ایزادورا سری Big Bold

ریمل حجم دهنده وبلند کننده ریمل ایزادورا سری Big Bold  (myntra )جذابیت ویژه‌ای به مژه‌های شما می‌دهد که حس حسادت را در بین اطرافیان شما برانگیخته می‌کند. ریمل ایزادورا Big Bold مژه‌های شمارا چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر می‌کند این یعنی حرس بیشتری درخواهد آمد. ریمل ایزادورا Big Bold در قبال رطوبت مقاومت خوبی دارد و با آن می‌توان در هوای بارانی قدم زد یا به استخر رفت اما در کل فکر نمی‌کنم با آرایش و ریمل به استخر رفتن کار مناسبی باشد ما که پیشنهاد نمی‌کنیم. چشمان شما اگر حساس است بدانید که آن‌ها خیلی مهربان هستند و مراقب آن‌ها باشید.

شاید بخواهید بخوانید : postaq.parsiblog.com

2- ریمل فالس لش رویال اترنیتی

ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده فالس لش رویال اترنیتی حجمی فوق‌العاده زیاد و بدون ایجاد چسبندگی به مژه‌های شما خواهد داد. اگر مژه‌های کوتاه هم دارید یا نه مژه‌های خیلی بلند را می‌پسندید ریمل فالس لش رویال اترنیتی طول مژه‌های شمارا افزایش می‌دهد. همیشه به دنبال راه‌حلی خوب مثل یک ریمل عالی می‌تواند این نگرانی جمع شدنِ مایع ریمل روی مژه‌هایتان را از بین ببرد. شاید بستگی به ریمل زدن هم داشته باشد که در وبلاگ شیک فام در این مورد مفصل توضیح داده‌ایم. با ریمل فالس لش رویال اترنیتی مژه‌هایی باشکوه و فریبنده را تنها با یک‌بار استفاده تجربه کنید.

 

3- ریمل دبورا مدل Extraordinary 5 in 1

ترکیب نوآورانه 5 ویژگی باهم در ریمل دبورا مدل Extraordinary 5 in 1 ارزش خرید آن را چندین برابر کرده است.

ریمل دبورا 5 در 1 حجم دهندگی مناسبی دارد که مژه‌های شمارا هم‌زمان حالت و بلند می‌کند. ماندگاری بالا برای اینکه یک روز طولانی را سپری کنید لازم است که این ریمل این کار را انجام خواهد داد. ریمل دبورا مدل Extraordinary 5 in 1 قلموی بسیار مناسبی دارد تا سریع‌تر عمل ریمل زدن را انجام بدهید خانم‌هایی که می‌خواهند تمام ویژگی‌های اصلی برای داشتن مژه‌هایی بی‌نظیر و چشم‌های نافذ داشته باشند این ریمل بسیار مناسب آن‌ها است.

4- ریمل حجم دهنده دیپ رومانس

5- ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

منبع : postbv

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 991
  • بازدید کلی : 6,323